میان وعده دلپذیر برای افزایش وزن و عضله سازی برای ورزشکاران

میان وعده دلپذیر برای افزایش وزن و عضله سازی برای ورزشکاران

میان وعده بدنسازی برای افزایش وزن و حجم

خوردن میان وعده یکی از ضروری ترین چیزها در بدنسازی هست مخصوصاً در دوران حجم و افزایش وزن هست. در ادامه نحوه ساخت یک میان وعده بسیار عالی برای دوران افزایش حجم و وزن هست که براحتی می توانید بسازید و استفاده کنید.

بلغور جو دو سر توسط بسیاری به عنوان یک صبحانه در نظر گرفته می شود اما این وعده را می توانید در هر زمان از روز مصرف کنید. میوه‌های استفاده شده در این وعده به دلایل خاصی‌ انتخاب شده‌اند اما اگر گزینه دیگری را دوست دارید می توانید تغییرات مورد نیاز را اعمال کنید.

بذر کتان و عسل مورد استفاده در این وعده باید ثابت باشند زیرا بذر کتان تامین کننده چربی‌‌های سالم و عسل نیز تامین کننده آنتی اکسیدان‌ها می‌باشد:

مواد لازم:

  1. نصف پیمانه توت فرنگی‌
  2. نصف پیمانه آناناس
  3. یک چهارم پیمانه جو دو سر
  4. ۱ اسکوپ پروتئین وی ایزوله یا وی ۱۰۰% با طعم دلخواه
  5. ۱ قاشق غذاخوری بذر کتان
  6. ۱ چشق چایخوری عسل

طرز تهیه:

همانند تهیه یک شیک معمولی‌ ابتدا ۱ اسکوپ پروتئین وی ایزوله یا وی ۱۰۰% را با ۸ انس آب(۲۹۰ میلی لیتر) مخلوط کنید. سپس هر مقدار از آن را که مایل هستید در یک کاسه با جو دو سر مخلوط کنید.

مابقی را می توانید برای بعدا نگه دارید. سپس توت فرنگی‌ و آناناس را به کاسه اضافه کرده تا تامین کننده ویتامین ث و آنزیم‌های گوارشی مورد نیاز باشد. به مدت ۹۰-۱۲۰ ثانیه در ماکروویو حرارت دهید. دانه‌های کتان را روی آن پاشیده و سپس با عسل مخلوط کنید و لذت ببرید!

اطلاعات غذایی:

کالری: ۱۳۰
پروتئین: ۳۰ گرم
کربوهیدرات: ۶۷ گرم
چربی‌: ۱۲ گرم


بیشتر بخوانید : آشنایی با دلایل لاغری و راههای افزایش وزن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *