نوشیدنی های مناسب برای کاهش قند

نوشیدنی های مناسب برای کاهش قند

نوشیدنی های مناسب برای کاهش قند

سطوح بالای قند (ساکاروز) که می توان در بیشتر غذاها یافت ، می توانند سیستم ایمنی بدن را تضعیف نمایند و می توانند منجر به چاقی ، بیماری های قلبی ،دیابت نوع دوم و سرطان به ویژه سرطان سینه شوند . نوشیدنی های مناسب برای کاهش قند :
میزان قند بالا نیز می تواند باعث افسردگی ، اضطراب و برخی مشکلات فیزیکی در بدن شود . اگر به غذاهای پر قند عادت دارید و می خواهید از آنها کاملا خداحافظی کنید ، می توانید با یک برنامه رژیم غذایی مناسب و مطلوب میزان قند را کاهش دهید و به میزان مناسب و متعادل برسانید .به غیر از تغییرات غذایی شما ، ورزش نیز می تواند در این امر به شما تا میزان بالایی کمک کند کمک کند . برای کاهش قند اضافه در بدن این نوشیدنی ها را بجای نوشیدنی های شیرین استفاده نمایید

آب تصفیه شده:

آب تصفیه شده را همراه با یکی از این میوه ها میل کنید ، که این میوه ها عبارتند از :گریپ فروت ، خربزه ، توت فرنگی و پرتقال . میوه مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از انتخاب آنرا به قطعات کوچکی تبدیل کنید و در داخل کوزه قرار دهید . سپس رزماری تازه یا نعناع را اضافه کنید و در آخر کوزه را با یخ و آب پر کنید و از آن روزانه مصرف کنید .

متخصص تغذیه اصفهان | نوشیدنی های مناسب برای کاهش قند

چای گیاهی

۳بار در روز چای گیاهی را بجای نوشیدنی های شیرین استفاده کنید .
این برنامه رژیم غذایی برای کاهش گرگرفتگی بسیار موثر است، که تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که اعتیاد به قند کنار بگذارید . اراده کنید از این مشکل رهایی یابید .پر نشاسته خودداری نمایید .


دکتر رضا اطمینانی

متخصص تغذیه اصفهان

دکتر رضا اطمینانی با ارائه روش های اصولی در تغذیه و میزان و نحوه غذا خوردن افراد می تواند نقش مهمی در رسیدن افراد به سلامت جسمی و روحی داشته باشد .

جهت مشاهده پیج اینستاگرام دکتر رضا اطمینانی پزشک متخصص تغذیه و رژیم درمانی اصفهان کلیک کنید.


مطالب پیشنهادی :

علت لاغری و ریزش مو

جلوگیری از لاغری صورت در رژیم لاغری

موادغذایی افزایش دهنده شیر مادر

رژیم غذایی مردان برای پسردار شدن

رژیم غذایی مناسب افزایش قد

شیر خشک در‌ محصولات غذایی بزرگسالان

دختر شدن جنین با موثرترین موادغذایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *